מה נוכל לדעת על הקימונו המסורתי?

קימונו

מה נוכל לדעת על הקימונו המסורתי?

הקימונו הוא גלימה יפנית מסורתית. זהו סוג של בגדים שנלבשו באופן מסורתי על ידי נשים ואנשים פשוטים, אך גם נלבשו על ידי גברים באירועים רשמיים. המילה פירושה" דבר ללבוש " בשפה היפנית.

שמלת הקימונו שימשה לראשונה ביפן בתחילת המאה ה-19. זהו בגד יפני מסורתי, אשר משוחק על ידי גברים ונשים כאחד.

זהו סוג של שמלה לא רשמית שנלבשה על ידי חקלאים, סוחרים ובעלי מלאכה. הוא נלבש גם על ידי לוחמי סמוראים.

ממה מורכב הקימונו?

הקימונו הוא בגד ארוך דמוי חלוק המכסה את הגוף מהמותניים ועד הקרסוליים. יש לו שכבה פנימית הנקראת" שיטאגי "הנלבשת מתחת לשכבה החיצונית עשויה משי או כותנה הנקראת"קימונו". השרוולים רחבים ומוחזקים במקומם על ידי חגורת אובי, הקשורה סביב המותניים.

קימונו הוא חלוק יפני מסורתי.

זה בדרך כלל משוחק על ידי נשים, אבל כמה גברים גם ללבוש את זה. לקימונו שכבות וקפלים רבים המסייעים לכסות את גופו של הלובש כראוי.

ניתן ללבוש אותו בדרכים רבות ושונות, תלוי באירוע.

הקימונו נלבש במקור על ידי גברים ונשים כאחד. הדוגמאות המוקדמות ביותר של גלימות אלה מתוארכות לתקופת נארה (710794).

מה המטרה המקורית של קימונו?

קימונו הוא סוג של בגדים שנלבשים באופן מסורתי על ידי נשים יפניות. לפעמים הוא נלבש גם על ידי גברים וילדים. ניתן ללבוש קימונו בדרכים רבות ושונות, תלוי באירוע ובתקופת הזמן. בעידן המודרני, קימונו הפך למשהו שאנשים לובשים לאירועים מיוחדים או כחלק מתפקידם (למשל גיישה).

ביפן כיום, גברים ונשים לובשים לעתים קרובות קימונו בפסטיבלים מסורתיים כגון חנאמי (צפייה בפרחי דובדבן) או בון אודורי (ריקוד פסטיבל בון). בהזדמנויות אלה, מקובל שחברים או בני משפחה מתלבשים כאחד כך שהם ייראו כמו קבוצה אחת גדולה כשהם מצלמים יחד!

לבישת קימונו אמורה להיות צורת אמנות, מכיוון שהיא דורשת מיומנות ומומחיות רבה כדי ללבוש אותה כראוי.

הקימונו הוא גלימה יפנית מסורתית, שנלבשה מאז תקופת הייאן (794-1185). הוא מורכב ממספר שכבות וקפלים המסייעים לכסות את גופו של הלובש כראוי. קימונו יכול להיות עשוי משי או כותנה, בהתאם לשימוש המיועד שלהם.

אומנות לבישת קימונו דורשת מיומנות ומומחיות רבה, מכיוון שהיא כוללת התאמת צבעים לאביזרים כמו אובי (חגורה) או גטה (סנדלי עץ).

הקימונו הוא גלימה יפנית מסורתית. זה גם סוג של לבוש ולובש באופן מסורתי על ידי נשים יפניות. המילה קימונו פירושה" דבר ללבוש " בשפה היפנית.

האלו צורות מגיע הקימונו?

קימונו מגיעים בצבעים, דפוסים וחומרים רבים ושונים. לעתים קרובות יש להם שרוולים ארוכים המכסים את רוב הזרועות והכתפיים הפתוחות החושפות את הגב; סגנון עיצוב זה מאפשר גמישות רבה יותר במהלך פעילות גופנית מאשר סוגים אחרים של בגדים כגון חולצות או שמלות לעשות כי זה לא להגביל את התנועה סביב הידיים והכתפיים שלך כמו סוגים אחרים עשויים לעשות אם שחוקים ללא כל סוג של שרוול מכסה אותם (לחשוב על כמה קשה זה יהיה עבור מישהו שניסה את קבוצת הכדורגל-או כל ספורט באמת-לובש רק מכנסיים קצרים/מכנסיים רגילים).

לקימונו יש שכבות וקפלים רבים המסייעים לכסות את גופו של הלובש כראוי.

הקימונו הוא חלוק מסורתי יפני, שנלבש על ידי גברים ונשים כאחד מאז תקופת הייאן (794-1185). לקימונו יש שכבות וקפלים רבים המסייעים לכסות את גופו של הלובש כראוי. אומנות לבישת קימונו דורשת מיומנות ומומחיות רבה, מכיוון שהיא דורשת ממך להבין את בנייתו, חומרים המשמשים להכנתם וכיצד יש ללבוש אותם בהתאם לעונה או לאירוע.

בתרבות היפנית, הקימונו זוכה להערכה רבה בזכות יופיו ואלגנטיותו. אתה יכול למצוא סוגים רבים ושונים של קימונו בהתאם לצבע, לדפוס ולבד שלהם. הסוגים הנפוצים ביותר הם יוקאטה הקיץ ופוריסוד החורף.

מסקנה

קימונו הוא צורת לבוש מסורתית מאוד המשמשת ביפן במשך מאות שנים. הוא הוצג לראשונה בתחילת המאה ה-19 ומאז הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות היפנית. המילה פירושה" דבר ללבוש " בשפה היפנית, מה שמראה כמה חשוב לאנשים ללבוש קימונו כראוי כשהם יוצאים.

לפרטים נוספים הכנסו ללינק: https://sayla.co.il/product-category/%D7%A7%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95/

הקימונו הוא גלימה יפנית מסורתית. זהו סוג של בגדים שנלבשו באופן מסורתי על ידי נשים ואנשים פשוטים, אך גם נלבשו על ידי גברים באירועים רשמיים. המילה פירושה" דבר ללבוש " בשפה היפנית. שמלת הקימונו שימשה לראשונה ביפן בתחילת המאה ה-19. זהו בגד יפני מסורתי, אשר משוחק על ידי גברים ונשים כאחד. זהו סוג של שמלה…